FCA Bank i Leasys – spółkami digitalowymi!
FCA Bank&Leasys przechodzą drogę transformacji digitalowej. Jest to niezbędny proces przeprowadzany w nowoczesnych przedsiębiorstwach, ukierunkowanych na swoich klientów i partnerów. Usprawniając komunikację wewnętrzną, komunikację zewnętrzną; usprawniamy również procesy oraz procedury w naszej organizacji – wprowadzając technologię we współpracy z Państwem. W wszystko po to, aby obsługa naszych klientów odbywała się jeszcze sprawniej, jeszcze skuteczniej i znacznie szybciej.
Takimi działaniami usprawniającymi obsługę klienta z pewnością jest wprowadzenie e-faktur (dla klientów leasingowych), wdrożenie portali klienta bankowego i leasingowego (w tym aplikacje na smartfony), odświeżenie strony internetowej. Pośród wielu prowadzonych w naszych spółkach projektów warto wspomnieć o jednym z najważniejszych – o wdrożeniu podpisu cyfrowego. Ważnego nie tylko z powodu oszczędności czasu, papieru, przyspieszeniu procesów akceptacji, ale przede wszystkim bezpieczeństwa nas wszystkich w trudnych czasach pandemii. Podjęte przez nas działania i ustawienie digitalowego procesu sprzedażowego obejmującego produkty kredytowe i jako pierwsi na rynku również produkty leasingowe, mają na celu zminimalizowanie kontaktu bezpośredniego na linii dealer-klient. Wszystkie czynności począwszy od wyboru samochodu w wirtualnym salonie FCA na stronie https://salon.fcapoland.pl/, poprzez wybór formy finansowania i jego udzielenie może być dokonywane cyfrowo – zupełnie zdalnie, bez wychodzenia z domu! Bardzo prosty i bezpieczny proces udzielenia finansowania jest możliwy poprzez kontakt z wybranym salonem sieci FCA. Każdy z klientów wnioskujących o finansowanie oraz sprzedawca składają cyfrowy podpis pod wszystkimi dokumentami kredytu/leasingu. Nie muszą Państwo bezpośrednio stawiać się w salonie, aby podpisać dokumenty finansowe. Sprzedawcy nie muszą również drukować wniosków, umów, załączników - specjalne kody certyfikacyjne zatwierdzające przygotowaną przez sprzedawcę w systemie POS dokumentację zostają przesyłane na numer telefonu wskazany przez klientów w procesie sprzedażowym. Podpisana cyfrowo dokumentacja zostaje przesłana do klienta na adres mailowy podany przez Państwa w procesie akceptacyjnym.
O szczegółach chętnie opowiedzą Państwu sprzedawcy w salonach sieci FCA Poland!
Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszej atrakcyjnej oferty finansowej, którą znajdziecie Państwo w sekcji promocje!
Takimi działaniami usprawniającymi obsługę klienta z pewnością jest wprowadzenie e-faktur (dla klientów leasingowych), wdrożenie portali klienta bankowego i leasingowego (w tym aplikacje na smartfony), odświeżenie strony internetowej. Pośród wielu prowadzonych w naszych spółkach projektów warto wspomnieć o jednym z najważniejszych – o wdrożeniu podpisu cyfrowego. Ważnego nie tylko z powodu oszczędności czasu, papieru, przyspieszeniu procesów akceptacji, ale przede wszystkim bezpieczeństwa nas wszystkich w trudnych czasach pandemii. Podjęte przez nas działania i ustawienie digitalowego procesu sprzedażowego obejmującego produkty kredytowe i jako pierwsi na rynku również produkty leasingowe, mają na celu zminimalizowanie kontaktu bezpośredniego na linii dealer-klient. Wszystkie czynności począwszy od wyboru samochodu w wirtualnym salonie FCA na stronie https://salon.fcapoland.pl/, poprzez wybór formy finansowania i jego udzielenie może być dokonywane cyfrowo – zupełnie zdalnie, bez wychodzenia z domu! Bardzo prosty i bezpieczny proces udzielenia finansowania jest możliwy poprzez kontakt z wybranym salonem sieci FCA. Każdy z klientów wnioskujących o finansowanie oraz sprzedawca składają cyfrowy podpis pod wszystkimi dokumentami kredytu/leasingu. Nie muszą Państwo bezpośrednio stawiać się w salonie, aby podpisać dokumenty finansowe. Sprzedawcy nie muszą również drukować wniosków, umów, załączników - specjalne kody certyfikacyjne zatwierdzające przygotowaną przez sprzedawcę w systemie POS dokumentację zostają przesyłane na numer telefonu wskazany przez klientów w procesie sprzedażowym. Podpisana cyfrowo dokumentacja zostaje przesłana do klienta na adres mailowy podany przez Państwa w procesie akceptacyjnym.
O szczegółach chętnie opowiedzą Państwu sprzedawcy w salonach sieci FCA Poland!
Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszej atrakcyjnej oferty finansowej, którą znajdziecie Państwo w sekcji promocje!