NOWE USŁUGI CYFROWE DLA KLIENTÓW FCA BANKU: PRESCORING, CZYLI MOŻLIWOŚĆ WNIOSKOWANIA O KREDYT ONLINE!
Oferowanie klientom ekskluzywnych i spersonalizowanych usług w przypadku finansowania zakupu pojazdu jest dla FCA Bank S.p.A. S.A. Oddział w Polsce (dalej FCA Bank) kluczowym atutem. Stale podnosimy komfort i elastyczność procesów oraz dostęp do oferty finansowej dla klientów sieci Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo i Abarth. Aby zaoferować swoim klientom jak najlepsze doświadczenia ze współpracy, przewidujemy ich potrzeby i wymagania. Zapewniamy nowoczesne usługi online, aby wspierać klientów w poszukiwaniu samochodu oraz zapewnić im możliwość świadomego zakupu, zanim jeszcze nie trafią do dealera. Znany użytkownikom serwisu www.fcabank.pl kalkulator finansowy rozstał rozszerzony o opcję PRESCORINGU, czyli możliwości uzyskania wstępnej oceny zdolności kredytowej online. Ta nowa funkcja pozwala klientom znacznie szybciej i łatwiej ubiegać się o finansowanie nowego samochodu w niezwykle atrakcyjnej ofercie FCA Bank. Usługa PRESCORINGU jest już dostępna w wielu krajach europejskich, w których FCA Bank prowadzi swoją działalność, z dniem 1 lipca klienci polskiego Oddziału FCA Banku mogą również skorzystać z tej funkcjonalności. Narzędzie dostępne jest dla konsumentów z poziomu kalkulatora finansowego. Wstępna analiza nie powoduje obowiązku zakupu pojazdu. Klienci, po dokonanym wyborze interesującego ich samochodu oraz atrakcyjnej oferty finansowej, będą mogli wystąpić do Banku o zweryfikowanie możliwości sfinansowania zakupu wymarzonego samochodu podając kilka danych ułatwiających analizę zdolności kredytowej przez Bank. Następnie zapytanie trafi do Banku, a klient, bez zbędnej zwłoki, otrzyma informację zwrotną z decyzją o złożonym zapytaniu finansowym. Składając wniosek online, klienci będą mogli również wybrać dealera, z którym chcieli by się kontaktować w celu sfinalizowania zakupu swojego wymarzonego Fiata, Jeepa, Abartha czy Alfa Romeo. Po kontakcie klienta z wybranym podczas procesu dealerem, pozostanie uzupełnienie brakujących danych i cyfrowe złożenie wniosku o finansowanie oraz podpisanie umowy kredytu – wszystko zdalnie i bez wychodzenia z domu. Nowa usługa PRESCORINGU ma na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na cyfryzację kredytu zarówno dla klientów, jak i dealerów uproszczając tym samym proces zakupu samochodu.