Page Title: Ubezpieczenia komunikacyjne
Page Subtitle: FCA Bank S.p.A. S.A. Oddział w Polsce wspólnie z Generali T.U. S.A. dla swoich klientów oraz klientów Leasys Polska Sp. z o.o. przygotował atrakcyjne pakiety ubezpieczeń komunikacyjnych, zapewniające szeroki zakres ochrony.
CTA title 01: Sprawdź szczegóły

Naszą ofertę ubezpieczeniową przygotowaną we współpracy z Generali T.U. S.A., której warunki znajdziesz poniżej, staramy się jak najlepiej dopasować do różnorodnych potrzeb wszystkich naszych Klientów.

Oferowane przez nas pakiety ubezpieczenia spełnią najwyższe standardy ochrony ubezpieczeniowej i są dedykowane dla pojazdów nowych oraz używanych do 14 roku eksploatacji włącznie. Ubezpieczenie to zostało przygotowane dla wszystkich marek samochodów dostępnych w salonach: Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Fiat Professional i Abarth.

Ponadto Leasys Polska oferuje ubezpieczenia takich towarzystw jak: PZU S.A., TUiR WARTA S.A. STU ERGO HESTIA SA.

W skład naszych ubezpieczeń pakietowych Generali wchodzi:

UBEZPIECZENIE OC UBEZPIECZENIE AUTOCASCO (AC) UBEZPIECZENIE NNW
Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) to ochrona każdego posiadacza pojazdów mechanicznych i każdego kierującego przed skutkami finansowymi, mogącymi wyniknąć z tytułu szkód spowodowanych w następstwie ruchu pojazdu. Ubezpieczenie to zostało skonstruowane w formule all risk, co oznacza, że chroni od następstw wszelkich zdarzeń, jakie tylko mogą mieć miejsce. Obejmuje m.in. wypadki, szkody parkingowe, kradzieże, podpalenia czy wandalizm. Pakiet zawiera:
  • naprawa w ASO
  • nowe i oryginalne części
  • bezgotówkowa forma likwidacji szkody
  • brak udziału własnego
  • brak redukcji sumy ubezpieczenia
  • w cenie utrzymanie stałej sumy ubezpieczenia dla pojazdów w nowych
  • zakres terytorialny - RP i Europa
Pakiet ubezpieczenia na wypadek utraty zdrowia lub życia kierowcy i pasażera w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Suma ubezpieczenia
  • min. suma ubezpieczenia to 10 000 zł
  • max. suma ubezpieczenia to 100 000 zł
ASSISTANCE (ASS) AUTOSZYBY UBEZPIECZENIE ZIELONA KARTA (ZK)
Ubezpieczenie w wariancie: Komfort, Komfort Plus, Lux i Lux Plus, dzięki któremu kierowca oraz pasażerowie otrzymają pomoc nie tylko w wyniku wypadku, ale również w przypadku awarii oraz kradzieży auta w zależności od wybranego wariantu ubezpieczenia. Pakiet zawiera:
  • pomoc na drodze, 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
  • zakres terytorialny RP i Europa
  • pojazd zastępczy nawet do 14 dni
  • wysokie limity holowania
  • pokrycie kosztów zakwaterowania
  • pomoc w kontynuacji podróży w razie wypadku
Ubezpieczenie dostępne w dwóch opcjach:
1. Ochrona zniżki w AC w przypadku naprawy lub wymiany szyby:
  • możliwość naprawy drobnych uszkodzeń w sieci wyspecjalizowanych punktów naprawy
  • całkowita suma ubezpieczenia nawet do 6 000 zł
2. Gwarancja wymiany uszkodzonej szyby na szybę oryginalną bez utraty zniżek:
  • dotyczy wyłącznie pojazdów osobowych marek: Fiat, Alfa Romeo, Jeep.
  • całkowita suma ubezpieczenia do
    6 000 zł
Certyfikat potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w ruchu zagranicznym. GRATIS

Niniejszy materiał służy wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Przed zawarciem umowy ubezpieczenia Klient powinien zapoznać się z warunkami ubezpieczenia (dokumenty związane z ubezpieczeniem).

PROFITY WNIKAJĄCE Z UBEZPIECZENIA PAKIETOWEGO GENERALI:

  • miesięczny system płatności składki ubezpieczeniowej wliczonej w raty leasingowe
  • zwolnie z opłaty za wydanie zgody na ubezpieczenie przez Leasys określonej w TOiP w przypadku pojazdów leasingowanych

JAK KUPIĆ UBEZPIECZENIE LUB WZNOWIĆ POLISĘ?

Zakup i wznowienie polisy u Doradcy z salonu dealerskiego

ZNAJDŹ SALON, który działa jako agent FCAB
Zakup i wznowienie polisy poprzez Internet lub infolinię

Formularz prośby o przygotowanie oferty znajdziesz w sekcji dokumenty do pobrania
Podczas wizyty w salonie poproś Doradcę o przedstawienie pakietu ubezpieczeniowego oferowanego przez finansującego.

Salony ( w tym adresy mailowe i telefony) dealerów, który działają jako agenci FCAB znajdziecie Państwo (tutaj)

Mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną i w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów, uprzejmie informujemy, o możliwości zawarcia ubezpieczenia bez konieczności wizyty w SALONIE.

Zapraszamy do kontaktów mailowych i telefonicznych z Doradcami Ubezpieczeniowymi z salonów, którzy przygotują i przedstawią Państwu najkorzystniejszą ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego i przekażą ją drogą mailową. Po zaakceptowaniu przez Państwa oferty, sprzedawca wystawi polisę i prześle dokumenty na wskazany adres mailowy.
Ze względu na aktualną sytuację, zalecamy kontakt emaliowy za pośrednictwem naszych formularzy internetowych (zapytanie) lub telefoniczny z naszym Działem Ubezpieczeń. Nasi Konsultanci są zmobilizowani, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytania. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Zawrzyj polisę w 4 prostych krokach:
  1. Przygotuj dowód rejestracyjny pojazdu i prawo jazdy, aby sprawniej wypełnić formularz lub odpowiedzieć na pytania doradcy.
  2. Formularz prośby o przygotowanie oferty znajdziesz w sekcji dokumenty do pobrania. Wyślij uzupełniony formularz o ubezpieczenie na adres mailowy w nim wskazany lub zadzwoń na dedykowaną infolinię: +48 22...
  3. Wyślij formularz na email wskazany w formularzu lub zadzwoń na infolinię.
  4. Ofertę ubezpieczenia nasz doradca przekaże na wskazany adres emaliowy.
  5. Po zaakceptowaniu przez Państwa oferty, doradca wystawi polisę i prześle dokumenty na wskazany adres mailowy. Polisę i wszystkie potrzebne dokumenty wyślemy na Twój e-mail.

Polisa indywidualna (obca)

  1. Na wniosek Korzystającego Leasys Polska może udzielić zgody na ubezpieczenie pojazdu przez Korzystającego we własnym zakresie (Ubezpieczenie indywidualne) zarówno w pierwszym roku ubezpieczenia jak i w kolejnych. Wniosek składany jest na druku „Formularz ubezpieczenia indywidualnego”.
  2. Wypełniony i podpisany druk „Formularza ubezpieczenia indywidualnego” wraz z drukiem oferty ubezpieczenia należy przesłać do Leasys Polska na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie:

    • pojazd w pierwszym roku finansowania -> co najmniej na 7 dni przed podpisaniem umowy leasingowej
    • pojazd w kolejnych latach finasowania -> nie później niż na 14 dni przed końcem okresu ubezpieczenia

  3. Polisa może zostać wystawiona dopiero po otrzymaniu zgody od Leasys Polska. Kopię oryginału polisy wraz z potwierdzeniem opłaty składki oraz uzyskaną zgodą od Leasys Polsk należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej do dnia:

    • pojazd w pierwszym roku finansowania-> najpóźniej w dniu rejestracji pojazdu nowego lub przerejestrowania pojazdu używanego
    • pojazd w kolejnych latach finasowania -> nie później na 8 dni przed końcem okresu ubezpieczenia

Za rozpatrzenie „Formularza ubezpieczenia indywidualnego” Klient ponosi opłatę w wysokości zgodnej z Tabelą Opłat i Prowizji.

WZNOWIENIE POLISY KOMUNIKACYJNEJ W DRUGIM ROKU LEASINGU


Zgodnie z ogólnymi warunkami umowy leasingu Leasys jest zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotu leasingu na kolejny roczny okres trwania umowy.

Wznawiana polisa ubezpieczeniowa wystawiana jest w jednym z rekomendowanych programów ubezpieczeniowych przygotowanych specjalnie dla Leasys przez: TU Generali S.A. , PZU S.A., TUiR WARTA S.A. STU ERGO HESTIA SA.

Na wniosek Korzystającego, Leasys może udzielić zgody na ubezpieczenie pojazdu przez Korzystającego we własnym zakresie (Ubezpieczenie Indywidualne). Wniosek Korzystającego jest składany wraz z wypełnionym „Formularzem weryfikacji ubezpieczenia”. Za rozpatrzenie „Formularza weryfikacji ubezpieczenia” Korzystający ponosi opłatę w wysokości zgodnej z Tabelą Opłat i Prowizji. „Formularz prośby o przygotowanie oferty” oraz „Formularza weryfikacji ubezpieczenia” znajdziesz poniżej.

KONTAKT Z DZIAŁEM UBEZPIECZENIOWYM


Ze względu na aktualną sytuację, zalecamy kontakt emaliowy za pośrednictwem naszych formularzy internetowych (zapytanie) lub telefoniczny z naszym Działem Ubezpieczeń. Nasi Konsultanci są zmobilizowani, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytania. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Bank Leasys
Zapytania ofertowe (wyliczenie składki OC/AC) e-mail:

Pozostałe sprawy e-mail: info

Infolinia ubezpieczenia czynna w godz. 9:00 – 17:00

Nr tel. (22) 871 96 00
Zapytania ofertowe (wyliczenie składki OC/AC) e-mail:

Pozostałe sprawy (w tym zgoda na ubezpieczenie obce/ skan polisy obcej) e-mail:

Infolinia ubezpieczenia czynna w godz. 9:00 – 17:00

Nr tel. (22) 871 96 00

Page Title: Ubezpieczenie spłaty kredytu / leasingu - Bezpieczny Kredyt / Bezpieczny Leasing
Page Subtitle:



Wyobraź sobie, że nagle tracisz pracę, w wyniku wypadku jesteś niezdolny do pracy lub dochodzi do najgorszego i tracisz życie.
Twoi najbliżsi pozostają z kosztami kredytu lub leasingu. Ubezpieczenie „Bezpieczny Kredyt” / "Bezpieczny Leasing" umożliwia całkowite spłacenie Twoich zobowiązań wynikających z zaciągniętych kredytów oraz leasingów nawet do 300 000 zł.
Box Title: Ubezpieczenie spłaty kredytu / leasingu
Box Subtitle: Ubezpieczenie spłaty finansowania: Bezpieczny Kredyt / Leasing
CTA title 01: Sprawdź szczegóły

Kto może zostać objęty ochroną ubezpieczeniową?

Kredytobiorca lub Leasingobiorca, który:

  • ukończył 18 rok życia i w okresie, na który zostało udzielone finansowanie, nie ukończy 70 roku życia,
  • ma miejsce zamieszkania w Rzeczypospolitej Polskiej,
  • wyraził zgodę na objęcie ochroną ubezpieczeniową i złożył oświadczenia zawarte we Wnioskopolisie.

Z ubezpieczenia Bezpieczny Kredyt mogą skorzystać:

  • osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej,
  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

 Z ubezpieczenia Bezpieczny Leasing mogą skorzystać jedynie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

 

Jaki jest zakres ubezpieczenia Bezpieczny Kredyt/Leasing?

Ubezpieczenie Bezpieczny Kredyt/Leasing oferowane jest w 3 opcjach, przy czym nie jest możliwe ubezpieczenie w ramach więcej niż jednej Opcji jednocześnie:


Opcja 1
PROMO
Opcja 2
KOMFORT
Opcja 3
TURBO
  • Zgon w wyniku nieszczęśliwego wypadku
  • Niezdolność do pracy
  • MediPlan (Assistance)
  • Zgon z każdej przyczyny
  • Niezdolność do pracy
  • MediPlan (Assistance)
  • Zgon z każdej przyczyny
  • Niezdolność do pracy
  • MediPlan (Assistance)
  • Utrata pracy albo Hospitalizacja (zamiennie w zależności od statusu zatrudnienia w dniu zajścia zdarzenia)

ZALETY UBEZPIECZENIA:

  • brak wymogu składania przez Kredytobiorcę oświadczenia o stanie zdrowia,
  • atrakcyjne ubezpieczenie Niezdolności do pracy (wymóg okazania Orzeczenia o niezdolności do pracy wydanego na okres równy lub dłuższy niż 2 lata),
  • zabezpieczenie finansowe w kryzysowej sytuacji takiej jak utrata pracy czy pobyt w szpitalu w wyniku choroby lub nieszczęśliwego wypadku,
  • całodobowa ochrona programu MediPlan w przypadku nieszczęśliwego wypadku - możliwość skorzystania między innymi z pomocy lekarza specjalisty, badań laboratoryjnych, rehabilitacji i innych świadczeń pomocowych.

 SUMA UBEZPIECZENIA:

  • w przypadku śmierci Ubezpieczonego lub Niezdolności do pracy Ubezpieczonego - wypłata świadczenia pozwalającego na całkowitą spłatę zadłużenia, nawet do 300 000 PLN.
  • w przypadku MediPlan - z 40 dostępnych świadczeń, Ubezpieczonemu przysługuje łącznie maksymalnie 20 świadczeń do wykorzystania na każde Zdarzenie ubezpieczeniowe.
  • w przypadku Utraty pracy albo Hospitalizacji – wypłata świadczeń w wysokości rat, maksymalnie 12 miesięcznych świadczeń na wszystkie zdarzenia w trakcie trwania umowy.

Umowę ubezpieczenia zawiera się na okres zgodny z okresem trwania umowy, a składka ubezpieczeniowa doliczona jest do kwoty finansowania.


 KONIEC OCHRONY UBEZPECZENIOWEJ

Odpowiedzialność Ubezpieczyciela wygasa:

  • w dniu spłaty ostatniej raty,
  • w dniu odstąpienia od umowy,
  • w dniu ukończenia przez Ubezpieczonego 70 roku życia,
  • w dniu śmierci Ubezpieczonego,
  • w przypadku zawarcia Umowy ubezpieczenia przez finansujących w ramach jednej Umowy, śmierć jednego z nich nie powoduje wygaśnięcia odpowiedzialności Ubezpieczyciela w stosunku do pozostałych finansujących.
  • W odniesieniu do ryzyka niezdolności do pracy: w dniu wydania Orzeczenia o niezdolności do pracy na okres równy lub dłuższy niż dwa lata,
  • w dniu wyczerpania Sumy ubezpieczenia

 DO UBEZPIECZENIA MOŻE PRZYSTĄPIĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNA OSOBA

W przypadku, gdy umowę kredytu / leasingu zawiera więcej niż jedna osoba: wszyscy współkredytobiorcy / współleasingobiorcy mogą przystąpić do ubezpieczenia pod warunkiem:
  • złożenia oświadczeń zawartych we Wnioskopolisie,
  • zawarcia Umowy ubezpieczenia przez Współkredytobiorców / Współleasingobiorców w tym samym dniu.

CZY WIESZ ŻE...

  • AXA Partners likwiduje szkody GAP i CPI w ramach procesu „1 Day Processing”. Oznacza to, że odpowiedź AXA na otrzymaną korespondencję wysyłana jest już następnego dnia. W 2021 roku 97% spraw zostało sprocesowanych w ciągu 24 godzin od daty wpływu do AXA, pozostałe – w ciągu 2-3 dni roboczych.
  • AXA Partners dokłada wszelkich starań, by jak najlepiej przygotować klienta do zgłoszenia szkody. Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej, zgodnie z zasadą „First Call Experience”, konsultanci szczegółowo udzielają wszelkich informacji o niezbędnych dokumentach, by proces likwidacji szkody mógł przebiegać sprawnie, a podjęcie decyzji zajęło nie więcej niż 24 godziny.
  • AXA Partners rozumie, że czas klientów jest cenny, więc dba, by oczekiwanie na połączenie z profesjonalnym konsultantem było zrealizowane szybko. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem AXA Partners w 2021 roku wyniósł ok. 7 sekund.
*Dane przekazane przez AXA Partners w dniu 8 grudnia 2021r.



FCA Bank S.p.A. z siedzibą w Turynie, Corso Agnelli 200, 10135 Włochy, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców w Turynie pod numerem: 08349560014, kapitał zakładowy 700.000.000 EUR, o numerze NIP: 1080023557, działająca poprzez FCA Bank S.p.A. S.A. Oddział w Polsce, działając jako agent ubezpieczyciela: AXA France VIE, część AXA z siedzibą w Nanterre Cedex ul. Terrasses de l'Arche, nr 313, kod 92727 (dotychczas - Financial Assurance Company Limited), oraz AXA France IARD, część AXA, z siedzibą w Nanterre Cedex ul. Terrasses de l'Arche, nr 313, kod 92727, Francja (dotychczas - Financial Insurance Company Limited).





Wszystkie archiwalne dokumenty dla umów zawartych przed 01.01.2020 znajdziesz tutaj.
Page Title: Ubezpieczenie Straty Finansowej - GAP
Page Subtitle:



Wyobraź sobie, że nagle tracisz samochód wzięty w leasing lub zakupiony na kredyt – doszło do szkody całkowitej: czyli zniszczenia, uszkodzenia lub utraty pojazdu, w tym jego kradzieży. Pozostajesz bez auta, ale raty leasingowe / kredytowe musisz spłacać. Ubezpieczenie GAP ochroni Cię przed takim scenariuszem.
Box Title: Ubezpieczenie GAP
Box Subtitle: Ubezpieczenie Straty Finansowej - GAP
CTA title 01: Sprawdź szczegóły

Dostępne warianty ubezpieczenia

GAP Faktura (RTI) GAP Index 10 GAP Index 20
Ubezpieczenie gwarantujące zwrot straty finansowej do wartości fakturowej pojazdu. Ubezpieczenie dla pojazdów nie starszych niż 3 lata. Zwrot straty finansowej maksymalnie do 10% wartości rynkowej pojazdu, przeznaczone dla pojazdów, które nie osiągnęły wieku 5 lat w momencie rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej. Zwrot straty finansowej maksymalnie do 20% wartości rynkowej pojazdu, przeznaczone dla pojazdów, które nie osiągnęły wieku 5 lat w momencie rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.

Kto może zostać objęty ochroną ubezpieczeniową?

Ochroną ubezpieczeniową może być objęta osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, a posiadająca zdolność prawną, mająca miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz podpisała umowę leasingu lub kredytu.

Maksymalna wartość ubezpieczonego pojazdu:

  • w przypadku pojazdu samochodowego 500 000 złotych netto
  • w przypadku pojazdów marki Maserati Ghibli i Maserati Quattroporte 650 000 złotych netto
  • w przypadku motocykli marki Harley-Davidson: 200 000 złotych netto
Dopuszczalny maksymalny wiek pojazdów:
  • GAP Faktura: Nie przekracza 36 miesięcy od daty rejestracji w dniu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej
  • GAP Index: Nie przekracza 60 miesięcy od daty rejestracji w dniu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej

Suma ubezpieczenia

  • GAP Index 10%: 10% wartości pojazdu, ale maksymalnie 40 000 zł dla samochodów marki Maserati Ghibli i Maserati Quattroporte maksymalnie 65 000 zł, a w przypadku motocykli marki Harley-Davidson maksymalnie 20 000 zł;
  • GAP Index 20%: 20% wartości pojazdu, ale maksymalnie 70 000 zł dla samochodów marki Maserati Ghibli i Maserati Quattroporte maksymalnie 130 000 zł, a w przypadku motocykli marki Harley-Davidson maksymalnie 40 000 zł;
  • GAP Faktura: Kwota różnicy pomiędzy wartością fakturową pojazdu a wartością odszkodowania AC/OC po szkodzie całkowitej
  • GAP Faktura na 24 lub 36 miesięcy, świadczenie dotyczące pojazdu samochodowego nie może być wyższe niż 100 000 zł, a dotyczące motocykli nie może być wyższe niż 50 000 zł.
  • GAP Faktura zawieranego na 48 lub 60 miesięcy, świadczenie dotyczące pojazdu samochodowego nie może być wyższe niż 150 000 zł, a dotyczące motocykli nie może być wyższe niż 75 000 zł.

Świadczenia wyrównawcze

Jeżeli w następstwie szkody całkowitej, powstałej w pierwszych 12 miesiącach trwania okresu ubezpieczenia świadczenie wynosi 0 zł, Ubezpieczający ma prawo do świadczenia uzupełniającego w postaci refundacji udokumentowanego kosztu:

  • ubezpieczenia nowozakupionego Pojazdu
  • do trzech rat nowej Umowy leasingu / kredytu
Wysokość świadczenia Wariant GAP
1 000 zł GAP Index 10%
2 000 zł GAP Index 20%
1 500 zł GAP Faktura zawartego na 24 miesięcy
3 000 zł GAP Faktura zawartego na 36 miesięcy
4 000 zł GAP Faktura zawartego na 48 miesięcy
5 000 zł GAP Faktura zawartego na 60 miesięcy

CZY WIESZ ŻE...

  • AXA Partners likwiduje szkody GAP i CPI w ramach procesu „1 Day Processing”. Oznacza to, że odpowiedź AXA na otrzymaną korespondencję wysyłana jest już następnego dnia. W 2021 roku 97% spraw zostało sprocesowanych w ciągu 24 godzin od daty wpływu do AXA, pozostałe – w ciągu 2-3 dni roboczych.
  • AXA Partners dokłada wszelkich starań, by jak najlepiej przygotować klienta do zgłoszenia szkody. Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej, zgodnie z zasadą „First Call Experience”, konsultanci szczegółowo udzielają wszelkich informacji o niezbędnych dokumentach, by proces likwidacji szkody mógł przebiegać sprawnie, a podjęcie decyzji zajęło nie więcej niż 24 godziny.
  • AXA Partners rozumie, że czas klientów jest cenny, więc dba, by oczekiwanie na połączenie z profesjonalnym konsultantem było zrealizowane szybko. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem AXA Partners w 2021 roku wyniósł ok. 7 sekund.
*Dane przekazane przez AXA Partners w dniu 8 grudnia 2021r.



FCA Bank S.p.A. z siedzibą w Turynie, Corso Agnelli 200, 10135 Włochy, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców w Turynie pod numerem: 08349560014, kapitał zakładowy 700.000.000 EUR, o numerze NIP: 1080023557, działająca poprzez FCA Bank S.p.A. S.A. Oddział w Polsce, działając jako agent ubezpieczyciela: AXA France VIE, część AXA z siedzibą w Nanterre Cedex ul. Terrasses de l'Arche, nr 313, kod 92727 (dotychczas - Financial Assurance Company Limited), oraz AXA France IARD, część AXA, z siedzibą w Nanterre Cedex ul. Terrasses de l'Arche, nr 313, kod 92727, Francja (dotychczas - Financial Insurance Company Limited).




Page Title: Usługi Wydłużonej Gwarancji MOPAR® Vehicle Protection
Page Subtitle:
Box Title: Usługi Wydłużonej Gwarancji
Box Subtitle: MOPAR® Vehicle Protection
CTA title 01: Sprawdź szczegóły

Usługi Wydłużonej Gwarancji MOPAR® Vehicle Protection

MOPAR® Vehicle Protection to wyjątkowa gama usług serwisowych oferowana przez Fiat Chrysler Automobiles. Dzięki palecie usług opracowanych pod kątem samochodów Grupy FCA (Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep i Abarth) wszystkie czynności serwisowe są wykonywane u Dealerów i w Autoryzowanych Stacjach Obsługi Fiat Chrysler Automobiles w Europie, przez wysoko kwalifikowanych i odpowiednio wyspecjalizowanych techników, z zastosowaniem wyłącznie oryginalnych części zamiennych. Taka obsługa jest gwarancją sprawności pojazdu i jego bezpiecznej eksploatacji, z ograniczeniem nieprzewidzianych kosztów napraw oraz zmian cen.

MOPAR® Vehicle Protection oferuje Ci możliwość wydłużenia gwarancji producenta - dodatkową ochronę do 5 lat i 240 tyś km (Fiat Professional nawet do 300 tyś km) - na usterki poza okres gwarancji na samochód, poprzez wybór jednego z programów, który możesz dostosować do własnych potrzeb:

Maximum Car
pokrycie gwarancyjne na części mechaniczne i elektryczne, wydłużające gwarancję kontraktową pojazdu w najszerszym oferowanym zakresie;

Pobierz ulotkę informacyjną 

Pakiety serwisowe Easy Care

Nabywając samochody Grupy FCA, możesz skorzystać z zalet usługi, dzięki której każda podróż odbędzie się z dala od wszelkiego ryzyka i nieoczekiwanych wydatków. Dzięki usłudze możesz zaoszczędzić na kosztach planowych przeglądów okresowych wskazanych w instrukcji obsługi samochodu przez określoną ilość lat.

Pakiety serwisowe Easy Care zapewniają okresową obsługę serwisową z uwzględnieniem wszystkich wymian części i płynów eksploatacyjnych zgodnie z wymogami producenta (do 5 lat i 240 tyś km.)