Ubezpieczenia komunikacyjne
FCA Bank S.p.A. S.A. Oddział w Polsce wspólnie z Generali T.U. S.A. dla swoich klientów oraz klientów FCA Leasing Polska Sp. z o.o. przygotował atrakcyjne pakiety ubezpieczeń komunikacyjnych, zapewniające szeroki zakres ochrony.
W związku z działaniami wojennymi na terytorium Ukrainy, Towarzystwa Ubezpieczeniowe przypominają, że zgodnie z zapisami w Ogólnych Warunkach Ubezpieczeniowych AUTOCASCO (OWU AC) Towarzystwa Ubezpieczeniowe są wolne od odpowiedzialności w przypadku uszkodzenia lub utraty pojazdu wskutek działań wojennych a także konfiskaty, w tym również na rzecz armii na terytoriach objętych działaniami zbrojnymi.
Jednocześnie informujemy, że na obszarach objętych działaniami wojennymi organizacja usług assistance, co do zasady, NIE jest możliwa.
Naszą ofertę ubezpieczeniową przygotowaną we współpracy z Generali T.U. S.A., której warunki znajdziesz poniżej, staramy się jak najlepiej dopasować do różnorodnych potrzeb wszystkich naszych Klientów.
Oferowane przez nas pakiety ubezpieczenia spełnią najwyższe standardy ochrony ubezpieczeniowej i są dedykowane dla pojazdów nowych oraz używanych do 14 roku eksploatacji włącznie. Ubezpieczenie to zostało przygotowane dla wszystkich marek samochodów dostępnych w salonach: Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Fiat Professional i Abarth.
Ponadto FCA Leasing Polska oferuje ubezpieczenia takich towarzystw jak: PZU S.A., TUiR WARTA S.A. STU ERGO HESTIA SA.
W skład naszych ubezpieczeń pakietowych Generali wchodzi:
UBEZPIECZENIE OC | UBEZPIECZENIE AUTOCASCO (AC) | UBEZPIECZENIE NNW |
---|---|---|
Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) to ochrona każdego posiadacza pojazdów mechanicznych i każdego kierującego przed skutkami finansowymi, mogącymi wyniknąć z tytułu szkód spowodowanych w następstwie ruchu pojazdu. | Ubezpieczenie to zostało skonstruowane w formule all risk, co oznacza, że chroni od następstw wszelkich zdarzeń, jakie tylko mogą mieć miejsce. Obejmuje m.in. wypadki, szkody parkingowe, kradzieże, podpalenia czy wandalizm. Pakiet zawiera:
|
Pakiet ubezpieczenia na wypadek utraty zdrowia lub życia kierowcy i pasażera w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Suma ubezpieczenia
|
ASSISTANCE (ASS) | AUTOSZYBY | UBEZPIECZENIE ZIELONA KARTA (ZK) |
Ubezpieczenie w wariancie: Komfort, Komfort Plus, Lux i Lux Plus, dzięki któremu kierowca oraz pasażerowie otrzymają pomoc nie tylko w wyniku wypadku, ale również w przypadku awarii oraz kradzieży auta w zależności od wybranego wariantu ubezpieczenia. Pakiet zawiera:
|
Ubezpieczenie dostępne w dwóch opcjach:
1. Ochrona zniżki w AC w przypadku naprawy lub wymiany szyby:
|
Certyfikat potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w ruchu zagranicznym. GRATIS |
Niniejszy materiał służy wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Przed zawarciem umowy ubezpieczenia Klient powinien zapoznać się z warunkami ubezpieczenia (dokumenty związane z ubezpieczeniem).
PROFITY WNIKAJĄCE Z UBEZPIECZENIA PAKIETOWEGO GENERALI:
- miesięczny system płatności składki ubezpieczeniowej wliczonej w raty leasingowe
- zwolnie z opłaty za wydanie zgody na ubezpieczenie przez FCA Leasing określonej w TOiP w przypadku pojazdów leasingowanych
JAK KUPIĆ UBEZPIECZENIE LUB WZNOWIĆ POLISĘ?
Zakup i wznowienie polisy u Doradcy z salonu dealerskiego ZNAJDŹ SALON, który działa jako agent FCAB |
Zakup i wznowienie polisy poprzez Internet lub infolinię Formularz prośby o przygotowanie oferty znajdziesz w sekcji dokumenty do pobrania. |
---|---|
Podczas wizyty w salonie poproś Doradcę o przedstawienie pakietu ubezpieczeniowego oferowanego przez finansującego.
Salony ( w tym adresy mailowe i telefony) dealerów, który działają jako agenci FCAB znajdziecie Państwo (tutaj) Mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną i w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów, uprzejmie informujemy, o możliwości zawarcia ubezpieczenia bez konieczności wizyty w SALONIE. Zapraszamy do kontaktów mailowych i telefonicznych z Doradcami Ubezpieczeniowymi z salonów, którzy przygotują i przedstawią Państwu najkorzystniejszą ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego i przekażą ją drogą mailową. Po zaakceptowaniu przez Państwa oferty, sprzedawca wystawi polisę i prześle dokumenty na wskazany adres mailowy. |
Ze względu na aktualną sytuację, zalecamy kontakt emaliowy za pośrednictwem naszych formularzy internetowych (zapytanie) lub telefoniczny z naszym Działem Ubezpieczeń. Nasi Konsultanci są zmobilizowani, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytania. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zawrzyj polisę w 4 prostych krokach:
|
Polisa indywidualna (obca)
- Na wniosek Korzystającego FCA Leasing Polska może udzielić zgody na ubezpieczenie pojazdu przez Korzystającego we własnym zakresie (Ubezpieczenie indywidualne) zarówno w pierwszym roku ubezpieczenia jak i w kolejnych. Wniosek składany jest na druku „Formularz ubezpieczenia indywidualnego”.
-
Wypełniony i podpisany druk „Formularza ubezpieczenia indywidualnego” wraz z drukiem oferty ubezpieczenia należy przesłać do FCA Leasing Polska na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie:
- pojazd w pierwszym roku finansowania -> co najmniej na 7 dni przed podpisaniem umowy leasingowej
-
pojazd w kolejnych latach finasowania -> nie później niż na 14 dni przed końcem okresu ubezpieczenia
-
Polisa może zostać wystawiona dopiero po otrzymaniu zgody od FCA Leasing Polska. Kopię oryginału polisy wraz z potwierdzeniem opłaty składki oraz uzyskaną zgodą od FCA Leasing Polska należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej do dnia:
- pojazd w pierwszym roku finansowania-> najpóźniej w dniu rejestracji pojazdu nowego lub przerejestrowania pojazdu używanego
-
pojazd w kolejnych latach finasowania -> nie później na 8 dni przed końcem okresu ubezpieczenia
Za rozpatrzenie „Formularza ubezpieczenia indywidualnego” Klient ponosi opłatę w wysokości zgodnej z Tabelą Opłat i Prowizji.
WZNOWIENIE POLISY KOMUNIKACYJNEJ W DRUGIM ROKU LEASINGU
Zgodnie z ogólnymi warunkami umowy leasingu FCA Leasing jest zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotu leasingu na kolejny roczny okres trwania umowy.
Wznawiana polisa ubezpieczeniowa wystawiana jest w jednym z rekomendowanych programów ubezpieczeniowych przygotowanych specjalnie dla FCA Leasing przez: TU Generali S.A. , PZU S.A., TUiR WARTA S.A. STU ERGO HESTIA SA.
Na wniosek Korzystającego, FCA Leasing może udzielić zgody na ubezpieczenie pojazdu przez Korzystającego we własnym zakresie (Ubezpieczenie Indywidualne). Wniosek Korzystającego jest składany wraz z wypełnionym „Formularzem weryfikacji ubezpieczenia”. Za rozpatrzenie „Formularza weryfikacji ubezpieczenia” Korzystający ponosi opłatę w wysokości zgodnej z Tabelą Opłat i Prowizji. „Formularz prośby o przygotowanie oferty” oraz „Formularza weryfikacji ubezpieczenia” znajdziesz poniżej.
KONTAKT Z DZIAŁEM UBEZPIECZENIOWYM
Ze względu na aktualną sytuację, zalecamy kontakt emaliowy za pośrednictwem naszych formularzy internetowych (zapytanie) lub telefoniczny z naszym Działem Ubezpieczeń. Nasi Konsultanci są zmobilizowani, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytania. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Bank | FCA Leasing |
---|---|
Zapytania ofertowe (wyliczenie składki OC/AC) e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostałe sprawy e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Infolinia ubezpieczenia czynna w godz. 9:00 – 17:00 Nr tel. (22) 871 96 00 (dotyczy ofert ubezpieczenia komunikacyjnego) |
Zapytania ofertowe (wyliczenie składki OC/AC) e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostałe sprawy (w tym zgoda na ubezpieczenie obce przy pojeździe leasingowanym / skan polisy obcej) e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Infolinia ubezpieczenia czynna w godz. 9:00 – 17:00 Nr tel. (22) 871 96 00 |
Co zrobić w przypadku wystąpienia/stwierdzenia szkody ?
-
Zgłoś szkodę na policję:
- w przypadku kolizji: Należy wezwać policję na miejsce zdarzenia w przypadku kwestionowania przez sprawcę kolizji jego odpowiedzialności, gdy są ofiary w ludziach lub można przypuszczać, iż popełniono przestępstwo. W przypadku kiedy nie jest wzywana policja należy spisać wspólne oświadczenie drogowe oraz wykonać zdjęcia oby pojazdów biorących udział w kolizji dokumentując zaistniałe uszkodzenia.
- w przypadku kradzieży lub włamania (także próby włamania ) oraz wandalizmu: Należy w ciągu 24 godzin zgłosić ten fakt we właściwej terytorialnie jednostce policji.
-
Zgłoś szkodę do właściwego Towarzystwa Ubezpieczeń (tam gdzie posiadasz ubezpieczenie AC bądź gdzie ubezpieczenie OC posiada sprawca zdarzenia)
-
W przypadku szkody częściowej należy wybrać Autoryzowany Serwis Obsługi, właściwy dla posiadanej marki pojazdu ( Fiat, Alfa Romeo, JEEP ect.)
-
Jeżeli pojazd jest leasingowany należy zgłosić szkodę do FCA Leasing – za pomocą formularza (do pobrania poniżej)
Dane kontaktowe do towarzystw ubezpieczeniowych, z którymi FCABANK oraz FCA Leasing Polska Sp. z o.o. ma zawartą umowę agencyjną/umowę generalna o współpracy:
Zgłoszenia szkód są przyjmowane:
GENERALI:
- poprzez infolinię: 913 913 913
- na stronie internetowej https://www.generali.pl/ lub https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend/#/
HESTIA:
- poprzez infolinię: 801 107 107 oraz (58) 555 5 555
- na stronie internetowej https://www.ergohestia.pl/zgloszenie-szkody/
PZU:
- poprzez infolinię: 801 102 102 lub (22) 566 55 55
- na stronie internetowej https://www.pzu.pl/kontakt-i-pomoc/zglaszanie-szkody/jak-zglosic-szkode-lub-zdarzenie lub https://zgloszenie.pzu.pl/#/
WARTA:
- poprzez infolinię: 502 308 308 oraz 801 308 308
- poprzez stronę internetową: https://www.warta.pl/pomoc-i-obsluga/zgloszenie-szkody/
Przed zgłoszeniem szkody należy przygotować:
• imię i nazwisko lub nazwa firmy (dane osobowe uczestników zdarzenia)
• PESEL lub REGON
• dowód rejestracyjny pojazdu,
• numer polisy
• numer telefonu
• adres do korespondencji
• adres e-mail
Lista serwisów posiadających Autoryzację napraw pojazdów:
- FIAT www.dealerzy.fiat.pl
- JEEP www.dealerzy.jeep.pl
- ALFA ROMEO www.dealerzy.alfaromeo.pl
W przypadku dodatkowych pytań, wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji:
- pod numerem telefonu 22 607 48 16 ( poniedziałek – piątek ; 9.00 – 17.00 )
- poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- dowód rejestracyjny pojazdu,
- numer polisy
- numer telefonu
- adres do korespondencji
- adres e-mail
Lista serwisów posiadających Autoryzację napraw pojazdów:
- FIAT www.dealerzy.fiat.pl
- JEEP www.dealerzy.jeep.pl
- ALFA ROMEO www.dealerzy.alfaromeo.pl
W przypadku dodatkowych pytań, wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji:
- pod numerem telefonu 22 607 48 16 ( poniedziałek – piątek ; 9.00 – 17.00)
- poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.